Experience Cloud (tidigare Salesforce Communities)

Med Salesforce Communities öppnas möjligheten till att snabbt skapa personaliserade webbsidor, portaler och forum som ger dina kunder en modern digital upplevelse. Communities tar er affär närmre era partners och kunder och låter er bygga en djupare relation baserad på snabb och smidig kommunikation.

Communities är en del av Salesforceplattformen vilket innebär att Communities är naturligt integrerat med Salesforce Sales- och Service Cloud vilket ger direkt tillgång till alla de affärsprocesser och den data som finns i en redan existerande Salesforce-instans. Detta gör att det går snabb att bygga en lösning som fyller era behov och kan generera värde till er verksamhet.

Salesforce uppskattar att kundnöjdheten är 45% högre för företag som tillhandahåller en personaliserad digital upplevelse till sina kunder. Möjligheterna är många med portaler för självbetjäning, support och för partners med mera.

Med communities kan ni snabbt bygga en självbetjäningsportal fylld med den information som era kunder behöver för att själva kunna lösa sina problem, så att era kundtjänstmedarbetare kan fokusera på att göra det de gör bäst, hantera de viktigaste frågorna.

Skapa en smidig supportportal

Skapa en supportportal där kunder kan skapa, följa upp och kommunicera kring aktiva ärenden för att minska mängen inkommande mail och samtal vilket i sin tur leder till minskade kostnader och ökad kundnöjdhet.

Bygg en partnerportal som sparar tid

Bygg en partnerportal som ger snabb och smidig tillgång till all den information som era partners behöver för att bedriva sin verksamhet vilket ökar er försäljning och sparar era partners tid. Låt era partners att själva jobba med sina affärer när det passar dem bäst och bygg på så sätt ett djupare och effektivare samarbete.

“Det som gör DevCore till en fantastisk partner till oss är deras servicekänsla, flexibilitet, snabbhet och förmåga att veta vad, och hur, vi vill ha det. Deras stöd och breda kompetens skapar trygghet för oss som organisation.”

Omdöme från en kund :)

Tillgängligt och användbart för kunder

Låt era kunder att via mobilen själva administrera beställningar, förfrågningar eller sitt kundkonto genom att bygga en kundsida som är integrerad till ert Sales Cloud.

DevCore och Salesforce Community Cloud

Vi på DevCore är experter på alla delar inom Salesforce såsom Salesforce Community Cloud, vi hjälper er gärna med att skapa en community-upplevelse som för er samt för era kunder och partners närmare varandra.

Kundcase Salesforce

DevCore hjälper bolag med effektiva lösningar på utmaningar i Salesforce CRM

Flera av de företag som kontaktar oss för att bli våra kunder, i olika företagsstorlekar och branscher, har delat liknande utmaningar när det kommer till att utnyttja hela potentialen av Salesforce CRM. Bolag står inför hinder som...

Komplett Salesforce-lösning och integrationer för organisation inom upphovsrätt

Genom ett nära samarbete med vår kund inom kollektiv hantering av upphovsrätt har DevCore byggt och lanserat en omfattande Salesforce-lösning. Med integrationer, automatiseringar och ett specialanpassat subscription management-system har vi skapat en flexibel och effektiv plattform som underlättar kundens vardag.

Effektiv Salesforce-utbildning för ökad produktivitet på finskt företag

Företaget satsar på Salesforce-utbildning för optimerad användning DevCore genomförde en Salesforce-utbildning (Training Services och User Training) för ett finskt företag som utvecklar, tillverkar och säljer avancerad mätutrustning och sensorer för byggnadsautomation. Utbildningen var en del av företagets satsning på att optimera användningen av sitt CRM-system. Skräddarsydd utbildning av Salesforce-specialister för bättre utnyttjande av CRM För att säkerställa att personalen kunde arbeta mer effektivt i Salesforce, utformade DevCore en skräddarsydd utbildning som fokuserade på de specifika behoven inom företaget. Genom praktiska övningar och riktad handledning fick användarna verktyg för att utnyttja CRM fulla potential. Automatisering för effektivare affärsprocesser En central del av utbildningen var att identifiera vilka processer som kunde automatiseras och vilket arbetssätt som skulle vara mest effektivt. Med DevCores expertis kunde företaget kartlägga sina arbetsflöden och implementera automatiseringar som sparar tid och minimerar manuella fel.   Behöver ditt företag hjälp med Salesforce?Vi är utvecklare och CRM-specialister med lång erfarenhet. Oavsett om ni behöver utbildning, utveckling eller support, är vi redo att hjälpa er.Kontakta oss idag System:CRM, Salesforce

Projektledning och affärsutveckling med Salesforce

DevCore har systemutvecklat lett ett projekt och stått för affärsutvecklingen i Salesforce CRM för bl.a. ett stort finansbolag, som skulle expandera till resten av Norden, med tillhörande integrationer...

Kontakta oss. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser