Ärendehanteringsprocess med Salesforce Service Cloud
DevCore har byggt en ärendehanteringsprocess för att hantera incidenter med Salesforce Service Cloud. Lösningen har automatiserat flödet för att snabbt lösa hög- till lågrisk incidenter med olika milestones för varje nivå och med routing till serviceagenter, samt tillhörande rapporter och dashboards för analys.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är utvecklare och experter.
Related cases
Ledande nordisk leverantör av elprodukter ser nu försäljningsdata direkt med Salesforce & Tableau
Kunden i fråga använder ett excel-dokument som källa, där ny information manuellt läggs in en gång i månaden, efter att den kommit in från olika återförsäljare. En medarbetare på företaget har sedan behövt ta ut adekvat...
Read moreImplementering av Salesforce CRM och Pardot till teletjänstföretag
DevCore har hjälpt en kund som är verksam inom tele- och datakommunikationstjänster med implementering av Salesforce CRM och Marketing Automation-verktyget Pardot. Kunden...
Read moreEffektiv Salesforce-utbildning för ökad produktivitet på finskt företag
Företaget satsar på Salesforce-utbildning för optimerad användning DevCore genomförde en Salesforce-utbildning (Training...
Read more