Call Center Statistics – Call Center Agent - Integration - Visa upp effektivitet, från olika applikationers statistik i realtid.
DevCore har utvecklat en applikation, åt en telefonioperatör, appen visas på storbildsskärm för kundens kundtjänst/support för övervakning av Call center agenternas effektivitet.
Applikationen loggar var 5:e minut i bakgrunden in på leverantörens kundsidor och laddar ner filer med statistikrapporter som sedan används för sammanställning av statistik. Statistiken visas i designade tabeller, diagram och grafer för god överskådlighet.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är utvecklare och experter.
Related cases
Ny design och förbättrad UX för vattenteknikbolag med Optimizely CMS
Modernisering av startsida för vattenteknikbolag med tight deadline. Vi på DevCore har nyligen genomfört ett snabbt och framgångsrikt webbprojekt för ett vattenteknikbolag med närmare 20 000 anställda. Projektet handlade om att..
Read moreIntegrationer till externa system för att visa upp rekryteringsannonser och onboarding direkt på intranät
En kund till oss behövde hjälp med att visa upp aktuell information från externa system på sitt intranät. Vårt uppdrag blev att vidareutveckla deras intranät för att integrera mot två nya system. Dels ville de...
Read moreLansering av kunds webbplats i Umbraco 9
DevCore lanserade en ny site (hemsida, webbsida) åt en kund som är verksam inom medicinsk utrustning. Kundens tidigare webbplats fanns i WordPress CMS och den nya sajten byggde DevCore i Umbraco CMS...
Read more