DevCore har hjälpt bolag att effektivt gå över till Microsoft Dynamics 365
DevCore har hjälpt kunden som är nöjd med övergången från befintligt CRM till Dynamics 365 det har skett smidigt och DevCore har haft utbildning i det nya systemet av vår konsult på plats.
I övergången har DevCore bistått med rensning av befintlig data, mappning av fält, uppsättning av nya användare i Dynamics CRM, återskapat Dashboards till Dynamics, skapat manual på Google Site med mera.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är utvecklare och experter.
Related cases
Helhetslösning för att uppfylla tillgänglighetskrav på webben för statligt bolag
Tillgänglighet för alla användare: Det statliga bolaget är en av våra långvariga kunder. Som en offentlig aktör med en bred målgrupp hade de ett tydligt behov av att förbättra tillgängligheten och användarupplevelsen på sin webbplats. Deras mål var att säkerställa att webbplatsen inte bara mötte lagkrav utan också...
Read moreKomplett Salesforce-lösning och integrationer för organisation inom upphovsrätt
Genom ett nära samarbete med vår kund inom kollektiv hantering av upphovsrätt har DevCore byggt och lanserat en omfattande Salesforce-lösning. Med integrationer, automatiseringar och ett specialanpassat subscription management-system har vi skapat en flexibel och effektiv plattform som underlättar kundens vardag.
Read moreDevCore hjälper bolag med effektiva lösningar på utmaningar i Salesforce CRM
Varför bolag hör av sig till oss om att Salesforce inte lever upp till deras förväntningar Flera av de företag som kon...
Read more