Säljstöd för hantering av flera återförsäljare
DevCore har utvecklat en applikation där ansvariga på huvudkontor kan ”dela ut” kontakter/prospects till återförsäljare. Möjlighet till filtrering, svartlistning, kategorisättning och matchning finns i administrationsapplikationen. Ansvariga har möjlighet att övervaka prestation, se statistik, ta ut rapporter m.m. Förutom enbart säljstöd så fungerar klientapplikationen även som CRM-system med ärende- och återkomsthantering. Systemet består av Web Service (SOAP), klientapplikation och administrationsapplikation.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är utvecklare och experter.
Related cases
Ny design och förbättrad UX för vattenteknikbolag med Optimizely CMS
Modernisering av startsida för vattenteknikbolag med tight deadline. Vi på DevCore har nyligen genomfört ett snabbt och framgångsrikt webbprojekt för ett vattenteknikbolag med närmare 20 000 anställda. Projektet handlade om att..
Read moreIntegrationer till externa system för att visa upp rekryteringsannonser och onboarding direkt på intranät
En kund till oss behövde hjälp med att visa upp aktuell information från externa system på sitt intranät. Vårt uppdrag blev att vidareutveckla deras intranät för att integrera mot två nya system. Dels ville de...
Read moreLansering av kunds webbplats i Umbraco 9
DevCore lanserade en ny site (hemsida, webbsida) åt en kund som är verksam inom medicinsk utrustning. Kundens tidigare webbplats fanns i WordPress CMS och den nya sajten byggde DevCore i Umbraco CMS...
Read more