
Effektivisera ditt företags abonnemangshantering med en ny Salesforce Connector
Tillsammans med Younium har DevCore byggt en idealisk lösning för företag som vill effektivisera sin hantering av prenumerationsprocesser och enkelt hantera avancerad prissättning, avtalsvillkor och flera juridiska enheter och valutor.
Nu finns en Salesforce Connector som hjälper dig att hantera bland annat avancerad prissättning, avtalsvillkor och flera juridiska enheter och valutor. DevCore har utvecklat och byggt en ny Salesforce-koppling tillsammans med Younium, som är en ledande leverantör av lösningar för prenumerations- och abonnemangshantering.
Med bra uppsatta prenumerationsmodeller går det att förutse intäkter genom återkommande intäktsmodeller där kunder betalar regelbundet, och genom att bygga återkommande relationer och en långvarig kundbas blir det enklare att förnya existerande kunder, istället för att konstant leta efter nya. Detta är något som Younium hjälper sina kunder med.
DevCores expertis och kunskap inom Salesforces ekosystem och som Salesforce-arkitekter och utvecklare, i kombination med Youniums expertis inom prenumerationshantering, har resulterat i en Salesforce Connector som verkligen kan göra skillnad för företag som vill effektivisera sin prenumerationshanteringsprocess.
Förutom att DevCore konfigurerar och kopplar ihop Salesforce-anslutningar och bygger nya Salesforce-appar. Så hjälper vi företag med att analysera, sätta upp, förvalta och vidareutveckla Salesforce CRM.
Är du intresserad av att lära dig mer om hur denna lösning kan gynna ditt företag? Hör av dig så svarar vi gärna på de frågor och funderingar som du har för ditt företags behov.
The goal was to find a solution to handle complex subscription models with multiple legal entities and currencies."
Meddelar vår VD David Goldman i en intervju av Younium.
I detta blogginlägg av Younium, kan du läsa mer om vad både David och iBinders Group CFO har att säga om samarbetet och lösningen.
Behöver du hjälp med Salesforce och Salesforce-integrationer?
Vi är CRM-specialister och Salesforce Partner sedan 2011.
More news and tips

Vi hjälper fler företag i mars - här är listan med nya uppdrag!
Mars har varit en fullspäckad månad med nya samarbeten och spännande projekt. Vi fortsätter att hjälpa företag med smartare lösningar inom IT-support, webbutveckling, SharePoint, Salesforce, hosting och systemförvaltning. Här är en sammanställning av nya uppdrag från mars:
To the news
Välkommen Alexander – ny utvecklare i vårt Salesforce-team!
Vi fortsätter att växa inom Salesforce och CRM och välkomnar nu Alexander till teamet! Med flera Salesforce-certifieringar och en bakgrund inom .NET ser han fram emot att hjälpa företag att optimera sina CRM-lösningar. Läs mer om Alexander och hur vi kan stötta er med Salesforce.
To the news
Vi hjälper fler företag i februari - här är listan med nya uppdrag
Vi fortsätter att hjälpa företag att effektivisera och förbättra sina digitala arbetsmiljöer! Under februari har vi fått in nya uppdrag inom SharePoint, Microsoft 365, avtalshantering och IT-säkerhet. Här är en sammanställning:
To the news