Salesforce-utvecklare och projektledare till ledande svenskt fastighetsbolag
I ett nytt uppdrag ger DevCore konsulttjänster inom Salesforce CRM, som utvecklare, systemarkitekt samt projektledare med löpande administration och support. Åt kund inom fastighetsbranschen, som är i behov av vidare affärsutveckling.
DevCore har sedan tidigare haft Salesforce-utvecklare på plats hos kunden. Men nu har ett nytt uppdrag startats då mer affärsutveckling sker i organisationen, vilket kräver support och vägledning av flera konsulter. Avtalet gäller direkt mellan DevCore och fastighetsbolaget.
DevCore har stor erfarenhet inom CRM-utveckling och har varit partner med Salesforce sedan 2011.
De löpande konsulttjänsterna för kunden kommer främst att vara Salesforce-utveckling, Salesforce-projektledning, Salesforce-systemarkitektur och Salesforce-administration. Konsultarbetet omfattar Salesforce CRM och eventuella närliggande tjänster. Initialt fokus kommer att ligga på processer inklusive processmonitorering, övervakning men även Dynamics 365-support kan tillkomma.
Är du nyfiken på Salesforce eller Dynamics?
Behöver du hjälp med CRM?
Vi är CRM-specialister och kan svara på alla dina frågor och funderingar.
Kontakta oss idag
👉 Kontakta oss
👉 Mejla info@devcore.se
👉 Följ oss på LinkedIn
More news and tips
Tillgänglig webbplats – DevCore hjälper statligt bolag att bli mer inkluderande
Tillgänglighet på webben är inte bara en skyldighet för offentliga aktörer, utan också en nyckel till en bättre användarupplevelse för alla. På DevCore stöttar vi våra kunder med att skapa tillgängliga och användarvänliga webbplatser. Här kan du läsa om hur vi hjälpte ett statligt bolag att optimera navigeringen, förbättra designen och säkerställa att deras webbplats uppfyller WCAG 2.1 AA-standarden – och hur vi kan hjälpa er med liknande behov.
To the newsNytt uppdrag: diariesystem för effektiv hantering av tiotusentals ärenden
Vi på DevCore är stolta över att ha fått förtroendet att utveckla ett kraftfullt och användarvänligt diariesystem för en av Sveriges statliga myndigheter. När offentlig sektor digitaliseras ökar behovet av moderna, skalbara lösningar för att hantera stora mängder data och dokumentation. Det här systemet ska hantera minst 40 000 ärenden och 150 000 dokument per år – en omfattning som ställer höga krav på både prestanda och säkerhet.
To the newsMustascherna växte – och våra bidrag till Prostatacancerförbundet likaså
November är över för i år, men kampen mot prostatacancer fortsätter. Hos oss fick mustascherna gro – och varje mustasch blev en insats för livet.
To the news