Ny integration mellan Salesforce CRM och kunds medlemsdatabas (backend)
DevCore bygger integration för att koppla samman fristående system, denna gång för en kund inom digital medlemshantering. Information om medlemmar i backend (servrar och databaser) skall kopplas till Salesforce CRM. Detta för att spara tid, minimera fel och risker men även för att framtidssäkra sin verksamhet.
DevCore har fått i uppdrag att integrera Salesforce CRM med kundens backend, servrar och databaser. Kunden i fråga erbjuder digital medlemshantering för alla typer av föreningar, klubbar och organisationer.
Att kunna sammankoppla systemen innebär att lagrad medlemsinformation kan nås utan att lägga ned tid på att jaga information i andra system, att minimera fel och risker som uppstår vid manuell hantering, men även för att framtidssäkra sin verksamhet. Det blir smidigare för kunden att bedriva utveckling, licensiering och försäljning av digitala medlemskort, digitala kommunikationslösningar och betallösningar.
Tekniker:
Salesforce CRM, backend, REST API, JSON, integration.
Smarta sammankopplingar ger en enorm fördel
Smarta sammankopplingar av fristående digitala system ger en enorm fördel för att förenkla och automatisera alla typer av arbetsflöden och processer i en verksamhet. Vilket leder till ökad lönsamhet. Mer om integrationer och hur integrationsexperter kan hjälpa ditt företag.
Du har tillgång till hela DevCores IT-kompetens
Som kund har ditt företag tillgång till hela DevCores kompetens, beroende på behov och tillfälle. Primärt i detta fall, kommer det att vara konsulter med kompetens inom Salesforce inom förvaltning, support och vidareutveckling. Men DevCore kan även erbjuda IT-projektledare, system- och mjukvaruarkitekter, systemspecialister m.m.
Är du nyfiken på systemintegration?
Har du funderingar?
More news and tips
Tillgänglig webbplats – DevCore hjälper statligt bolag att bli mer inkluderande
Tillgänglighet på webben är inte bara en skyldighet för offentliga aktörer, utan också en nyckel till en bättre användarupplevelse för alla. På DevCore stöttar vi våra kunder med att skapa tillgängliga och användarvänliga webbplatser. Här kan du läsa om hur vi hjälpte ett statligt bolag att optimera navigeringen, förbättra designen och säkerställa att deras webbplats uppfyller WCAG 2.1 AA-standarden – och hur vi kan hjälpa er med liknande behov.
To the newsNytt uppdrag: diariesystem för effektiv hantering av tiotusentals ärenden
Vi på DevCore är stolta över att ha fått förtroendet att utveckla ett kraftfullt och användarvänligt diariesystem för en av Sveriges statliga myndigheter. När offentlig sektor digitaliseras ökar behovet av moderna, skalbara lösningar för att hantera stora mängder data och dokumentation. Det här systemet ska hantera minst 40 000 ärenden och 150 000 dokument per år – en omfattning som ställer höga krav på både prestanda och säkerhet.
To the newsMustascherna växte – och våra bidrag till Prostatacancerförbundet likaså
November är över för i år, men kampen mot prostatacancer fortsätter. Hos oss fick mustascherna gro – och varje mustasch blev en insats för livet.
To the news