DevCore levererar komplett Salesforce-lösning med avancerade integrationer för upphovsrättsorganisation

Efter en intensiv process som inleddes med en mycket lyckad PoC (Proof of Concept) är vi glada att meddela att vi nu lanserat en omfattande Salesforce-lösning för vår kund inom upphovsrättshantering. Med integrationer, migreringar och automatiseringar i produktion har projektet resulterat i stora effektiviseringar för kunden.


DevCore tar projektet från koncepttest till lansering – ny CRM-lösning i produktion

DevCore har under det senaste året arbetat nära en kund inom upphovsrättshantering för att implementera en heltäckande Salesforce-lösning. Det initiala PoC och produkttestet visade sig vara en framgång som gav kunden tillit för vår kompetens och ledde till att de valde oss som långsiktig partner, oavsett vilket CRM-system de till slut skulle välja. Nu, efter projektets gång, är lösningen lanserad och i produktion.

Flexibel CRM-lösning anpassad för specifika behov

Projektet har omfattat flera viktiga delar, inklusive Salesforce Sales Cloud, Service Cloud och en specialutvecklad Subscription Management-modul. Med integrationer mot bland annat Agresso, Optimizely, Ironclad och egna system har vi byggt en skräddarsydd lösning som täcker kundens behov för kundhantering, subscription management (prenumerationshantering) och ärendehantering.

Här hittar du mer om uppdraget och kundcase.

 

Förbättrad datakvalitet med Dun & Bradstreet-integrationer i Salesforce

Vi har också implementerat Dun & Bradstreet-lösningar för att stärka datakvaliteten. Med D&B Connect för företag- och kontaktuppgifter, Audience Builder för målgruppsanalys och Hoovers för djupgående insikter har vi gjort det möjligt för kunden att få heltäckande och uppdaterad information – direkt i Salesforce.

Effektivisering och tidsbesparing genom automatisering

Den nya Salesforce-lösningen frigör enorma mängder tid för kunden genom att automatisera flertalet tidigare manuella processer. Vår lösning ger dem även ett flexibelt och lättanpassat system, med förbättrade möjligheter till rapportering och en ökad insyn i kommande affärer. Kunden, som tidigare kämpat med förseningar och brist på kvalificerad support, är mycket nöjd med denna leverans inom rimlig tid.

Vi ser nu fram emot nästa steg i samarbetet, där vi ska påbörja fler spännande uppdrag.

Här hittar du mer om uppdraget och kundcase.

 

Är du intresserad av att effektivisera ditt CRM-system med en pålitlig Salesforce-partner?

Kontakta oss på DevCore för att diskutera hur vi kan hjälpa er skapa en flexibel och skalbar lösning som stöder ert företags mål.

Kontakta en specialist idag!

👉 Kontakta oss
👉 Mejla info@devcore.se 
👉 Följ oss på LinkedIn

More news and tips

Välkommen Alexander – ny utvecklare i vårt Salesforce-team!

Vi fortsätter att växa inom Salesforce och CRM och välkomnar nu Alexander till teamet! Med flera Salesforce-certifieringar och en bakgrund inom .NET ser han fram emot att hjälpa företag att optimera sina CRM-lösningar. Läs mer om Alexander och hur vi kan stötta er med Salesforce.

To the news

Vi hjälper fler företag i februari - här är listan med nya uppdrag

Vi fortsätter att hjälpa företag att effektivisera och förbättra sina digitala arbetsmiljöer! Under februari har vi fått in nya uppdrag inom SharePoint, Microsoft 365, avtalshantering och IT-säkerhet. Här är en sammanställning:

To the news

Välkommen James – ny SharePoint- och Microsoft 365-specialist på DevCore

Vi välkomnar James till vårt SharePoint-team! Med fokus på intranät och digitala arbetsplatser stärker han upp vårt Microsoft 365-arbete. Läs mer om James och hur vi kan hjälpa er att få ut mer av SharePoint.

To the news

Contact us. We'll help you.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser