Få ut mer av ert Salesforce - värdefulla lösningar för din organisation
Har ni investerat i Salesforce, men känner att ni inte riktigt får ut allt ni kan av systemet? Många företag upplever att deras CRM kan göra mycket mer än vad de använder det till - och det finns ofta mer att hämta - som att automatisera säljprocesser, förbättra kundservice, eller integrera med verksamhetssystem. Här är några utmaningar företag stöter på, och hur vi kan lösa dem.
"Systemet känns förvirrande att anpassa.."
Salesforce är en kraftfull plattform, men att hitta rätt lösningar eller anpassningar kan vara en utmaning. Känner ni igen er?
"Säljavdelningen saknar tydliga verktyg för att effektivisera arbetet"
Har ni behov av att optimera säljprocesser och öka effektiviteten?
"Kundservicen är inte så smidig som vi vill ha den"
Är ni intresserade av att skapa självserviceportaler eller förbättra kundupplevelsen?
"Kommunikationen inom teamet brister"
Vill ni binda samman alla avdelningar och förbättra kommunikationen internt?
"Begränsad synlighet i vår data"
Söker ni efter bättre sätt att analysera och använda kunddata?
Känner du igen dig? Har ni liknande utmaningar?
Här är vägen framåt
På DevCore har vi 20 års erfarenhet av att optimera Salesforce CRM-lösningar för företag i alla storlekar och branscher. Vi kan hjälpa din organisation med rätt lösningar för utmaningarna ovan, och mycket mera.
Få ett smidigare och mer effektivt CRM med:
Integrera med viktiga verksamhetsapplikationer och andra system, vi ser till att Salesforce fungerar för era unika behov.
Salesforce Service Cloud och Experience Cloud (f.d. Communities)
Vi hjälper er skapa självbetjäningsportaler och integrera sociala medier som Facebook och LinkedIn, så att ni kan möta kunderna där de är.
Sales Cloud och CPQ
Optimera era säljprocesser och prissättning för att maximera intäkterna.
Skräddarsydda appar i Salesforce
Vi utvecklar skräddarsydda lösningar för ditt bolag, som gör ert arbete smidigare och mer effektivt.
Marketing Automation via Marketing Cloud Account Engagement (f.d. Pardot)
Effektivisera era marknadsföringsflöden med automatiserade processer, och ta kommunikationen till nästa nivå.
Från krångligt till effektivt - låt Salesforce bli din bästa vän
Vi vet att Salesforce kan kännas som en djungel, om det inte är korrekt uppsatt, men med rätt vägledning kan ni få ut den fulla potentialen av ert CRM - låt det bli arbetsverktyget ni inte kan leva utan. Oavsett om ni har specifika problem ni vill lösa, eller om ni bara är nyfikna på hur ni kan få ut mer av er befintliga lösning, är vi här för att hjälpa er - kontakta oss idag!
Ovan uttalande kommer från en av våra Salesforce-kunder, hör gärna av dig så delar vi med oss av fler referenser.
En leverantör som gör Salesforce till ett mervärde istället för frustration
Vill du hitta en leverantör som kan hjälpa er att utnyttja Salesforce så att systemet genererar mervärde till organisationen istället för frustration?
Läs mer om våra Salesforce-tjänster här!
Mer om våra kundcase inom Salesforce här!
Låt oss hjälpa er med Salesforce-lösningar som passar just ert företag – kontakta våra Salesforce-experter idag!
Kontakta oss
More news and tips
Tillgänglig webbplats – DevCore hjälper statligt bolag att bli mer inkluderande
Tillgänglighet på webben är inte bara en skyldighet för offentliga aktörer, utan också en nyckel till en bättre användarupplevelse för alla. På DevCore stöttar vi våra kunder med att skapa tillgängliga och användarvänliga webbplatser. Här kan du läsa om hur vi hjälpte ett statligt bolag att optimera navigeringen, förbättra designen och säkerställa att deras webbplats uppfyller WCAG 2.1 AA-standarden – och hur vi kan hjälpa er med liknande behov.
To the newsNytt uppdrag: diariesystem för effektiv hantering av tiotusentals ärenden
Vi på DevCore är stolta över att ha fått förtroendet att utveckla ett kraftfullt och användarvänligt diariesystem för en av Sveriges statliga myndigheter. När offentlig sektor digitaliseras ökar behovet av moderna, skalbara lösningar för att hantera stora mängder data och dokumentation. Det här systemet ska hantera minst 40 000 ärenden och 150 000 dokument per år – en omfattning som ställer höga krav på både prestanda och säkerhet.
To the newsMustascherna växte – och våra bidrag till Prostatacancerförbundet likaså
November är över för i år, men kampen mot prostatacancer fortsätter. Hos oss fick mustascherna gro – och varje mustasch blev en insats för livet.
To the news