Kontakta oss – vi hjälper dig och din organisation!

Hör av dig idag för rätt stöd

Fyll i formuläret, så kontaktar en specialist dig för att svara på dina frågor och erbjuda lösningar som passar just era företagsbehov.

David Goldman

VD

Johan Sjöberg

Sälj och kundrelationer

Sofie Nilsson

HR och rekrytering

Du?

Grym utvecklare

Alina Lindqvist

Marknadsansvarig

Markus Johnsson

Konsultchef

Vill du veta mer?

Läs mer om våra tjänster, samt hur vi kan hjälpa just dig och ditt företag.

Vad vi erbjuder - våra tjänster

Nyheter och tips

Branschorganisation stärker varumärket och attraherar talanger med ny Optimizely-webb

Hur skapar man en modern och användarvänlig webbplats som både stärker varumärket och fångar rätt talanger? Det var utmaningen som en stor svensk branschorganisation stod inför – och vi på DevCore fick möjligheten att leverera en lösning anpassad för deras behov.

Till nyheten

Ny IT-tekniker och Microsoft 365-konsult till DevCore - välkommen Adrian!

Vi är stolta över att utöka vårt team med Adrian, en erfaren och engagerad IT-tekniker med bred kompetens inom Microsofts ekosystem och andra plattformar.

Till nyheten

Tillgänglig webbplats – DevCore hjälper statligt bolag att bli mer inkluderande

Tillgänglighet på webben är inte bara en skyldighet för offentliga aktörer, utan också en nyckel till en bättre användarupplevelse för alla. På DevCore stöttar vi våra kunder med att skapa tillgängliga och användarvänliga webbplatser. Här kan du läsa om hur vi hjälpte ett statligt bolag att optimera navigeringen, förbättra designen och säkerställa att deras webbplats uppfyller WCAG 2.1 AA-standarden – och hur vi kan hjälpa er med liknande behov.

Till nyheten

Nytt uppdrag: diariesystem för effektiv hantering av tiotusentals ärenden

Vi på DevCore är stolta över att ha fått förtroendet att utveckla ett kraftfullt och användarvänligt diariesystem för en av Sveriges statliga myndigheter. När offentlig sektor digitaliseras ökar behovet av moderna, skalbara lösningar för att hantera stora mängder data och dokumentation. Det här systemet ska hantera minst 40 000 ärenden och 150 000 dokument per år – en omfattning som ställer höga krav på både prestanda och säkerhet.

Till nyheten

Mustascherna växte – och våra bidrag till Prostatacancerförbundet likaså

November är över för i år, men kampen mot prostatacancer fortsätter. Hos oss fick mustascherna gro – och varje mustasch blev en insats för livet.

Till nyheten

Funderingar på att byta CRM-konsult, CRM-partner eller CRM-system?

Ett fungerande CRM är avgörande för att skapa starka kundrelationer och driva tillväxt. Men vad gör man om systemet inte räcker till, eller när den nuvarande konsulten eller partnern inte lever upp till förväntningarna? Vi hjälper er att navigera rätt – vare sig det gäller en ny CRM-partner, migrera till ett annat CRM-system eller få expertstöd för att optimera era lösningar.

Till nyheten

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser