Ärendehanteringsprocess med Salesforce Service Cloud

DevCore har byggt en ärendehanteringsprocess för att hantera incidenter med Salesforce Service Cloud. Lösningen har automatiserat flödet för att snabbt lösa hög- till lågrisk incidenter med olika milestones för varje nivå och med routing till serviceagenter, samt tillhörande rapporter och dashboards för analys.

 

Behöver du hjälp eller vill du veta mer?

Vi är utvecklare och experter.

Kontakta oss

Relaterade kundcase

Komplett Salesforce-lösning och integrationer för organisation inom upphovsrätt

Genom ett nära samarbete med vår kund inom kollektiv hantering av upphovsrätt har DevCore byggt och lanserat en omfattande Salesforce-lösning. Med integrationer, automatiseringar och ett specialanpassat subscription management-system har vi skapat en flexibel och effektiv plattform som underlättar kundens vardag.

Läs mer

DevCore hjälper bolag med effektiva lösningar på utmaningar i Salesforce CRM

  Varför bolag hör av sig till oss om att Salesforce inte lever upp till deras förväntningar Flera av de företag som kon...

Läs mer

Ledande nordisk leverantör av elprodukter ser nu försäljningsdata direkt med Salesforce & Tableau

Kunden i fråga använder ett excel-dokument som källa, där ny information manuellt läggs in en gång i månaden, efter att den kommit in från olika återförsäljare. En medarbetare på företaget har sedan behövt ta ut adekvat...

Läs mer

Kontakta oss. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser