Säljstöd för hantering av flera återförsäljare

DevCore har utvecklat en applikation där ansvariga på huvudkontor kan ”dela ut” kontakter/prospects till återförsäljare. Möjlighet till filtrering, svartlistning, kategorisättning och matchning finns i administrationsapplikationen. Ansvariga har möjlighet att övervaka prestation, se statistik, ta ut rapporter m.m. Förutom enbart säljstöd så fungerar klientapplikationen även som CRM-system med ärende- och återkomsthantering. Systemet består av Web Service (SOAP), klientapplikation och administrationsapplikation.

 

Behöver du hjälp eller vill du veta mer?

Vi är utvecklare och experter.

Kontakta oss

Relaterade kundcase

Ny Umbraco-webbplats för samarbetslösningar inom bygg och infrastruktur

Långsiktigt partnerskap för en stabil digital plattform. Vår kund är en ledande aktör inom dokumenthantering och samarbetslösningar och har valt Umbraco CMS för sina webbplatser. Som deras utvecklingspartner har vi...

Modern och skalbar webbplats för employer branding i Optimizely CMS

Den femte sajten vi byggt för en stor svensk branschorganisation på deras Optimizely-plattform. Målet var att skapa en modern, skalbar och användarvänlig webbplats som stärker organisationens varumärke och underlättar rekrytering av rätt...

Ny design och förbättrad UX för vattenteknikbolag med Optimizely CMS

Modernisering av startsida för vattenteknikbolag med tight deadline. Vi på DevCore har nyligen genomfört ett snabbt och framgångsrikt webbprojekt för ett vattenteknikbolag med närmare 20 000 anställda. Projektet handlade om att..

Kontakta oss. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser