Säljstöd och Backoffice för Telemarketing uppdrag
DevCore har varit med och utvecklat en lösning för Säljstöd och Back-Office. Målet var att skapa en applikation där man kan bygga egna Telemarketing-kampanjer med allt ifrån prestationsmålsättningar, design av svarskort, Power Dialing-funktioner mot Avaya hybridväxel m.m.
Applikationen hanterar allt från enklare uppdrag som besöksbokningar till tyngre uppdrag som försäljning av telefoni- & bredbandsabonnemang. Tidsrapportering, statistik, dynamiska exportmallar samt avancerat importverktyg. En lättare webb-baserad version av klienten fanns tillgänglig på ett par av uppdragen när VPN inte kunde användas.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är utvecklare och experter.
Relaterade kundcase
Ny webbshop i PHP
DevCore har utvecklat en helt ny webbshop E-handel åt ett icke-vinstdrivande företag som bygger på OpenCart med kopplingar till Klarna API för betalningar och Winorg...
Komplett Backoffice-applikation order-, lager-, CRM-, fakturering- och abonnentsystem
DevCore har utvecklat ett komplett Back-Office system för en telefonioperatör. Innehåller allt ifrån orderläggning till abonnenthantering med integrationer mot produktleverantörer, telefonileverantörer...
Webbapplikaton distributörshantering för hemelektronikkedja
DevCore har utvecklat en webbapplikation för administrering av produktkataloger från olika distributörer, åt en internationell hemelektronikkedja. Applikationen uppdateras kontinuerligt med...