Webbaserad telefoniklient i .NET och JavaScript
DevCore har utvecklat en webbaserad telefoniklient integrerad med ett telefonisystem för ett telesales/telemarketing-bolag som behandlar ett 50-tal samtal i minuten för att hantera in- och utgående samtal och statistik på ett samlat och skalbart sätt. För att minimera belastningen på servrarna lades i största möjliga mån logiken på klienterna i form av JavaScript medan servermiljön bestod av .NET och Microsoft SQL Server.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är experter och utvecklare.
Relaterade kundcase

DevCore hjälper företag med AI, appar och molnbaserade lösningar i Microsofts ekosystem
Många verksamheter står inför liknande utmaningar: system som inte pratar med varandra, behov av automatisering, eller önskan att dra nytta av AI och molntjänster. Som långvarig Microsoftpartner – nu även officiellt Solutions Partner inom Data & AI och App Innovation – har DevCore hjälpt ett flertal kunder att lyckas med just detta.


Modern och skalbar webbplats för employer branding i Optimizely CMS
Den femte sajten vi byggt för en stor svensk branschorganisation på deras Optimizely-plattform. Målet var att skapa en modern, skalbar och användarvänlig webbplats som stärker organisationens varumärke och underlättar rekrytering av rätt...