Webbaserad telefoniklient i .NET och JavaScript
DevCore har utvecklat en webbaserad telefoniklient integrerad med ett telefonisystem för ett telesales/telemarketing-bolag som behandlar ett 50-tal samtal i minuten för att hantera in- och utgående samtal och statistik på ett samlat och skalbart sätt. För att minimera belastningen på servrarna lades i största möjliga mån logiken på klienterna i form av JavaScript medan servermiljön bestod av .NET och Microsoft SQL Server.
Behöver du hjälp eller vill du veta mer?
Vi är experter och utvecklare.
Relaterade kundcase
Ny design och förbättrad UX för vattenteknikbolag med Optimizely CMS
Modernisering av startsida för vattenteknikbolag med tight deadline. Vi på DevCore har nyligen genomfört ett snabbt och framgångsrikt webbprojekt för ett vattenteknikbolag med närmare 20 000 anställda. Projektet handlade om att..
Läs merIntegrationer till externa system för att visa upp rekryteringsannonser och onboarding direkt på intranät
En kund till oss behövde hjälp med att visa upp aktuell information från externa system på sitt intranät. Vårt uppdrag blev att vidareutveckla deras intranät för att integrera mot två nya system. Dels ville de...
Läs merLansering av kunds webbplats i Umbraco 9
DevCore lanserade en ny site (hemsida, webbsida) åt en kund som är verksam inom medicinsk utrustning. Kundens tidigare webbplats fanns i WordPress CMS och den nya sajten byggde DevCore i Umbraco CMS...
Läs mer