Ny integration mellan Salesforce CRM och kunds medlemsdatabas (backend)
DevCore bygger integration för att koppla samman fristående system, denna gång för en kund inom digital medlemshantering. Information om medlemmar i backend (servrar och databaser) skall kopplas till Salesforce CRM. Detta för att spara tid, minimera fel och risker men även för att framtidssäkra sin verksamhet.
DevCore har fått i uppdrag att integrera Salesforce CRM med kundens backend, servrar och databaser. Kunden i fråga erbjuder digital medlemshantering för alla typer av föreningar, klubbar och organisationer.
Att kunna sammankoppla systemen innebär att lagrad medlemsinformation kan nås utan att lägga ned tid på att jaga information i andra system, att minimera fel och risker som uppstår vid manuell hantering, men även för att framtidssäkra sin verksamhet. Det blir smidigare för kunden att bedriva utveckling, licensiering och försäljning av digitala medlemskort, digitala kommunikationslösningar och betallösningar.
Tekniker:
Salesforce CRM, backend, REST API, JSON, integration.
Smarta sammankopplingar ger en enorm fördel
Smarta sammankopplingar av fristående digitala system ger en enorm fördel för att förenkla och automatisera alla typer av arbetsflöden och processer i en verksamhet. Vilket leder till ökad lönsamhet. Mer om integrationer och hur integrationsexperter kan hjälpa ditt företag.
Du har tillgång till hela DevCores IT-kompetens
Som kund har ditt företag tillgång till hela DevCores kompetens, beroende på behov och tillfälle. Primärt i detta fall, kommer det att vara konsulter med kompetens inom Salesforce inom förvaltning, support och vidareutveckling. Men DevCore kan även erbjuda IT-projektledare, system- och mjukvaruarkitekter, systemspecialister m.m.
Är du nyfiken på systemintegration?
Har du funderingar?
Fler nyheter & tips
Branschorganisation stärker varumärket och attraherar talanger med ny Optimizely-webb
Hur skapar man en modern och användarvänlig webbplats som både stärker varumärket och fångar rätt talanger? Det var utmaningen som en stor svensk branschorganisation stod inför – och vi på DevCore fick möjligheten att leverera en lösning anpassad för deras behov.
Till nyhetenNy IT-tekniker och Microsoft 365-konsult till DevCore - välkommen Adrian!
Vi är stolta över att utöka vårt team med Adrian, en erfaren och engagerad IT-tekniker med bred kompetens inom Microsofts ekosystem och andra plattformar.
Till nyhetenTillgänglig webbplats – DevCore hjälper statligt bolag att bli mer inkluderande
Tillgänglighet på webben är inte bara en skyldighet för offentliga aktörer, utan också en nyckel till en bättre användarupplevelse för alla. På DevCore stöttar vi våra kunder med att skapa tillgängliga och användarvänliga webbplatser. Här kan du läsa om hur vi hjälpte ett statligt bolag att optimera navigeringen, förbättra designen och säkerställa att deras webbplats uppfyller WCAG 2.1 AA-standarden – och hur vi kan hjälpa er med liknande behov.
Till nyheten