DevCore levererar komplett Salesforce-lösning med avancerade integrationer för upphovsrättsorganisation
Efter en intensiv process som inleddes med en mycket lyckad PoC (Proof of Concept) är vi glada att meddela att vi nu lanserat en omfattande Salesforce-lösning för vår kund inom upphovsrättshantering. Med integrationer, migreringar och automatiseringar i produktion har projektet resulterat i stora effektiviseringar för kunden.
DevCore tar projektet från koncepttest till lansering – ny CRM-lösning i produktion
DevCore har under det senaste året arbetat nära en kund inom upphovsrättshantering för att implementera en heltäckande Salesforce-lösning. Det initiala PoC och produkttestet visade sig vara en framgång som gav kunden tillit för vår kompetens och ledde till att de valde oss som långsiktig partner, oavsett vilket CRM-system de till slut skulle välja. Nu, efter projektets gång, är lösningen lanserad och i produktion.
Flexibel CRM-lösning anpassad för specifika behov
Projektet har omfattat flera viktiga delar, inklusive Salesforce Sales Cloud, Service Cloud och en specialutvecklad Subscription Management-modul. Med integrationer mot bland annat Agresso, Optimizely, Ironclad och egna system har vi byggt en skräddarsydd lösning som täcker kundens behov för kundhantering, subscription management (prenumerationshantering) och ärendehantering.
Här hittar du mer om uppdraget och kundcase.
Förbättrad datakvalitet med Dun & Bradstreet-integrationer i Salesforce
Vi har också implementerat Dun & Bradstreet-lösningar för att stärka datakvaliteten. Med D&B Connect för företag- och kontaktuppgifter, Audience Builder för målgruppsanalys och Hoovers för djupgående insikter har vi gjort det möjligt för kunden att få heltäckande och uppdaterad information – direkt i Salesforce.
Effektivisering och tidsbesparing genom automatisering
Den nya Salesforce-lösningen frigör enorma mängder tid för kunden genom att automatisera flertalet tidigare manuella processer. Vår lösning ger dem även ett flexibelt och lättanpassat system, med förbättrade möjligheter till rapportering och en ökad insyn i kommande affärer. Kunden, som tidigare kämpat med förseningar och brist på kvalificerad support, är mycket nöjd med denna leverans inom rimlig tid.
Vi ser nu fram emot nästa steg i samarbetet, där vi ska påbörja fler spännande uppdrag.
Här hittar du mer om uppdraget och kundcase.
Är du intresserad av att effektivisera ditt CRM-system med en pålitlig Salesforce-partner?
Kontakta oss på DevCore för att diskutera hur vi kan hjälpa er skapa en flexibel och skalbar lösning som stöder ert företags mål.
Kontakta en specialist idag!
Fler nyheter & tips
Funderingar på att byta CRM-konsult, CRM-partner eller CRM-system?
Ett fungerande CRM är avgörande för att skapa starka kundrelationer och driva tillväxt. Men vad gör man om systemet inte räcker till, eller när den nuvarande konsulten eller partnern inte lever upp till förväntningarna? Vi hjälper er att navigera rätt – vare sig det gäller en ny CRM-partner, migrera till ett annat CRM-system eller få expertstöd för att optimera era lösningar.
Till nyhetenVi låter mustascherna växa och bidragen flöda – tillsammans mot prostatacancer
I november deltar DevCore stolt i Mustaschkampen och ansluter oss till kampen mot prostatacancer. För varje mustasch som växer fram hos oss i teamet under Movember månad, donerar vi 500 kr till Prostatacancerförbundet.
Till nyhetenÄr era äldre skräddarsydda system en bromskloss för verksamheten?
För många företag kan de gamla skräddarsydda systemen kännas som en invand och trygg lösning, men ju längre tiden går, desto mer komplicerade blir de att underhålla och utveckla vidare. Risken för driftstörningar, ökade kostnader och säkerhetsluckor kan bli en verklig bromskloss för er verksamhet.
Till nyheten