DevCore levererar komplett Salesforce-lösning med avancerade integrationer för upphovsrättsorganisation

Efter en intensiv process som inleddes med en mycket lyckad PoC (Proof of Concept) är vi glada att meddela att vi nu lanserat en omfattande Salesforce-lösning för vår kund inom upphovsrättshantering. Med integrationer, migreringar och automatiseringar i produktion har projektet resulterat i stora effektiviseringar för kunden.


DevCore tar projektet från koncepttest till lansering – ny CRM-lösning i produktion

DevCore har under det senaste året arbetat nära en kund inom upphovsrättshantering för att implementera en heltäckande Salesforce-lösning. Det initiala PoC och produkttestet visade sig vara en framgång som gav kunden tillit för vår kompetens och ledde till att de valde oss som långsiktig partner, oavsett vilket CRM-system de till slut skulle välja. Nu, efter projektets gång, är lösningen lanserad och i produktion.

Flexibel CRM-lösning anpassad för specifika behov

Projektet har omfattat flera viktiga delar, inklusive Salesforce Sales Cloud, Service Cloud och en specialutvecklad Subscription Management-modul. Med integrationer mot bland annat Agresso, Optimizely, IronClad och egna system har vi byggt en skräddarsydd lösning som täcker kundens behov för kundhantering, subscription management (prenumerationshantering) och ärendehantering.

Förbättrad datakvalitet med Dun & Bradstreet-integrationer i Salesforce

Vi har också implementerat Dun & Bradstreet-lösningar för att stärka datakvaliteten. Med D&B Connect för företag- och kontaktuppgifter, Audience Builder för målgruppsanalys och Hoovers för djupgående insikter har vi gjort det möjligt för kunden att få heltäckande och uppdaterad information – direkt i Salesforce.

Effektivisering och tidsbesparing genom automatisering

Den nya Salesforce-lösningen frigör enorma mängder tid för kunden genom att automatisera flertalet tidigare manuella processer. Vår lösning ger dem även ett flexibelt och lättanpassat system, med förbättrade möjligheter till rapportering och en ökad insyn i kommande affärer. Kunden, som tidigare kämpat med förseningar och brist på kvalificerad support, är mycket nöjd med denna leverans inom rimlig tid.

Vi ser nu fram emot nästa steg i samarbetet, där vi ska påbörja fler spännande uppdrag.

 

Är du intresserad av att effektivisera ditt CRM-system med en pålitlig Salesforce-partner?

Kontakta oss på DevCore för att diskutera hur vi kan hjälpa er skapa en flexibel och skalbar lösning som stöder ert företags mål.

Kontakta en specialist idag!

👉 Kontakta oss
👉 Mejla info@devcore.se 
👉 Följ oss på LinkedIn

Fler nyheter & tips

Är era äldre skräddarsydda system en bromskloss för verksamheten?

För många företag kan de gamla skräddarsydda systemen kännas som en invand och trygg lösning, men ju längre tiden går, desto mer komplicerade blir de att underhålla och utveckla vidare. Risken för driftstörningar, ökade kostnader och säkerhetsluckor kan bli en verklig bromskloss för er verksamhet.

Till nyheten

DevCore och Umbraco blickar framåt - Umbraco Partner Summit 2024

Den 23 oktober var vi på plats när Umbraco Partner Summit 2024 återigen arrangerades i Stockholm – en inspirerande dag med fokus på framtiden för Umbraco och de möjligheter detta innebär för oss som Umbraco Gold Partner och för våra kunder.

Till nyheten

DevCore fortsätter sitt partnerskap och samarbete med Barncancerfonden

Sedan mars 2024 har DevCore varit stolt långsiktig partner till Barncancerfonden. Vi vill bidra i kampen mot barncancer – både genom ekonomiskt stöd och med vår expertis inom webbutveckling. Våra insatser fortsätter, och vi uppmuntrar fler att göra vad de kan för att alla barn ska få chansen till ett långt och friskt liv.

Till nyheten

Kontakta oss. Vi hjälper dig.

+46 (0)8 24 40 30 info@devcore.se

Your web browser is out of date. Update your browser for more security, speed and the best experience on this site.

Update your browser